Tuesday, June 21, 2011

Day 60

hello people.
aku menulis nukilan sik best tok sambil mendengar lagu dream high. so kalo rasa-rasa mok feel apa di rasa aku time nulis tok g bkk lagu tok. HAHA. ok ok.

aku jarang update blog aku lately sebab sikda benda aku mok tulis. tok post ke 60 which is im proud of sbb followers aku dah betambah jadi 50 orang. thank you so much people. i appreciate it as much i appreciate myself.

totally to early for me to write this post about how i miss my sch life's because sik sampe setaun pun aku tinggal kan sekolah tapi aku sik kesah la. sbb aku bena rasa bena rindu zaman sekolah.

walaupun kadang-kadang
  • TT byk sub nk pelu bawak buku tapi most of the time kita pande2 agak buku ne mok bawak buku ne sik. kadang2 buku text tinggalkan sebab alasan buku ref ada. hahaha
  • sik pake kasut sekolah sebab rasa malas. jadi end up pake something nok mcm kasut tapi bukan kasut sekolah. haha
  • stoking pendek. sbb rasa sik style pake panjang2
  • name tag ilang, ingat mok cover jadi pake name tag orang. padahal sebenanya name tag ya dari jaoh pun nampak nama sapa ya. alik2 pompuan tapi pake name tag MOHD. something something. 
  • rambut sik ikat sebab kompiden kacak rambut belepas time pake baju sch. sbb rasa style gik. hahaha
  • kuku sik potong alasan ada party ujong minggu. sik kacak nak pake nail colour. :D
  • sch badge ilang mala jak padah kelak beli. kelak beli. hahahaha
  • hw sik siap alasan sikda masa. ada tusen la apala. padahal time malam2 before g tdo elek gk dapat on9 fb twitter utube tumblr hahaha
  • sik mok pake tudong sbb rasa dirik cali pake. hahaha. 
ok aku sik dapat list out suma lah. tapi ya antara benda wajib nok patut ada kat kita time zaman sch dolok. hahaha. rindu lahh. kalo ada macam xtvt kat dewan kdk merdeka ka apa ka, mesti nak belagu dahya orang rame2 belagu beteriak mcm apa. walo pun panas, bepeloh, bila ngn kawan suma boleh. haha. :(

time sch,aku sik rapat ngn zac gerek aku. gya gya jak. jumpa tgo. sik jumpa sik lah. so kalo aku boleh pusing blt masa aku nak ngn nya ajak2 la dolok. hahahaha so memory kmk org byk gk. nektok suma dh jaoh. rapat2 pun time duak2 single time duak2 sikda terikat ngn sapa2 gk. hahahahaa

aku rindu class aku. dolok mekorg pun class tiap minggu menang class beseh. dri f4 mekorg pgg title ya. hahaha. ok . sedeh lalu cakap sal sekolah. sik dapat aku teruskan. bai :D

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio