Sunday, March 27, 2011

Day 37

hello bloggers! 

thanks for following my 28th followers. *claps*


let me tell u hows life so far. im doin fine. excellent. and im madly in love with my own bff. and even till today he is my bff and also my bf. aku malas nak cakap banyak pasal gerek aku lah. better aku rant about something aritok.

aku malas la nak anok sapa-sapa dalam post aku. hanya sekadar ucapan sepatah duak ayat. malas nak molah drama melayu terhebat juak. hahaha.penah ada ex? i mean ex bf ka ex gf ka. apa-apa jak la. ex wife,ex husband,ex daughter,ex sister in law,ex this ex that .

some people sik happy koh bila apa-apa benda nok di panggil ex tok macam dah ada pengganti. idk, dah nama ex,apahal maseh nak gago? maseh sayang ka apa ya soal no. 2 lah. my love life's before to totally fucked up and banyak juak aku belajar dari kisah lampau ya. malas nak nunding jari ngan mana-mana pihak. sapa salah ya malas nak di soal gik lah. maybe ada orang kata

"cepat na hafizha tok carik bf baru,padahal previous relationship mok dekat 4 tahun,tapi within 3 months genap break udah ada someone new"

let me tell u something that u shud know.
i will only in a proper relationship if
  • ex aku dah ada orang baru
  • my ex is actually dah moving on
  • aku pun gerek baru ya orang aku dah kenal lamak
  • i can rely on him
  • can be trusted
  • respect my fam
  • he can be my bff and also my bf at the same time
malas nak cakap banyak lah, kadang-kadang orang tok padah kita ya tok ya la. okay, ure right about how much i ever love and willing to wait for him last time. tapi kalau orang dah ada someone new sik kan kita jadi bodo mok betunggu? and yet kita tok jak mala salah and kita tok lah nok jaik lam hubungan ya. mesti la asa kedak NO WAY. I SHALL MOVE ON. aku malas nak puji dirik ka apa, aku malas nak anok sapa-sapa juak. again aku ketat kan benda ya. because aku tok setia. even orang ya dah break ngan aku, aku sik akan carik pengganti dolok selagik nya belom ada carik pengganti. aku akan tunggu tunggu and tunggu.

bila aku dah happy macamtok,datang gik orang lua nok sik pande puas2 sik pande nak nerimak kenyataan nok ex nya kinek dah ada orang pun. aku malas nak kata banyak juak gik la. yang pasti, aku sikda rampas mana-mana bf orang and zac is positive-ly single.

kaktok,ada lah orang sebar-sebar blog aku suroh baca.

LOOK,HAFIZHA SINDE BLA BLA BLAAAAAAA....

makseh. ne tauk kelak kelak blog aku di promote.

chow!

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio