Sunday, May 8, 2011

Day 54

Emo aku lamak-lamak tok oh?

memang. emo gilak gilak. selagik aku masih ngitong ari berapa lamak gik si zac ya nak pegi,selagik ya aku emo. sorry lah blog aku bertema kan emo love lamak-lamak tok. aku sik juak noreh tangan demi cinta, engkah pistol ke palak ka apa ka. tok cuma sekadar ayat-ayat yang menyedihkan. sik salah bah nak emo. sik la suma post aku happy jak.

aku nang suka and happy sebab zac akan pergi belaja pa suma. aku sik ngalang juak lah. come on. sapa-sapa pun di berik peluang untuk belaja, mun di soh g memang kita akan ambik kan. peluang udah ada. amik jak lah. aku tok mok juak belaja kat uni local bah. nang lah masalah aku emo tok sebab zac mok pegi blaja, tpi segek gik main reason is, aku sik di terimak masok ke uitm ya. well at least mun aku di terimak sik juak aku sesedeh tok.

nang lah masalah gerek jaoh jaoh tok ngundang kaie la apa lahh. tauk sik mekorang terpaksa keja masa. macam we need to do a lot of things together twice faster dari any other couple. not much time left bah.

salah la aku emo mun orang tersayang aku nak pegi jaoh dari aku? ya normal bah. dah aku sayang nya. haihh....

1 comments:

Nurul Azwina said...

pija. cdeh ehh mun org tersyg jaoh dr kta ya. p nang patut pun ktk asa pya.

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio